Duokring: gesprekken met inhoud

Lopen je gesprekken soms vast in koetjes en kalfjes, terwijl je eigenlijk verlangt naar diepgang? Zou je het mooi vinden als het zou lukken in gesprek te gaan over wat er in je hart leeft, wat je gelooft? Dan is de duokring mogelijk iets voor jou! Een kring waarin je als duo deelneemt om elkaar en elkaars geloof echt te leren kennen.

Duo-wat?
Dit is een missionaire gesprekskring die vanuit Kerk voor Krispijn wordt georganiseerd. In deze kring komt elke avond een thema langs zoals: Liefde, pijn, geld en wetenschap. Over dat onderwerp wordt een korte inleiding gegeven over hoe daar vanuit het christelijk geloof naar wordt gekeken, daarna mag u zelf het gesprek aangaan om te delen hoe u er zelf instaat en te ontdekken hoe anderen daarin staan.

Voor wie?
Voor de leden van de wijkgemeente Krispijn en de Zuidhovenkerk, maar niet zomaar. Je wordt uitgenodigd om samen met iemand anders te komen. Iemand die niet-christelijk is, maar wel met jou in gesprek wil. Heb je een partner, vriend, collega, familielid, buur met wie je een goede band deelt, maar niet het geloof? Nodig deze persoon uit om samen deel te nemen aan de duokring. Zo krijgt die ander de kans om meer te ontdekken van jou geloof en hoe je daardoor in het leven staat, en tegelijk krijg je zelf de kans te meer te leren over hoe die ander in het leven staat.

Praktische informatie
De kennismakingsavond van de kring is donderdag 8 februari. U mag dan samen vrijblijvend (en gratis) aansluiten en dan besluiten of u geïnteresseerd bent om samen door te gaan met de volgende 9 avonden, in de weken daarna op donderdag (de kring loopt tot 19 april).
Als tenminste 4 duo’s besluiten de kring te volgen zal de kring doorgaan.
Voor vragen, of om u aan te melden voor de eerste avond kunt u mailen naar voorganger@hervormdkrispijn.nl of bellen naar 0644116081.

Graag ontmoet ik jullie op 8 februari!
Joren Menkveld