Nog geen reacties

Muskathlon-reis Peter en Eva

We (Peter en Eva van den Heuvel) zijn inmiddels een aantal weken terug in Nederland na onze Muskathlon-reis met Open Doors naar Jordanië. We zijn dankbaar voor de betrokkenheid vanuit de gemeente, in gebed, getoonde interesse en giften. Tijdens de bezoeken aan projecten van Open Doors hebben we mogen zien en ervaren dat God aan het werk is en zorgt voor Zijn Kerk, ook in het Midden-Oosten! We willen graag vertellen van wat we gezien en gehoord hebben, ook al is het nog moeilijk hier woorden aan te geven. Onder het genot van een kop koffie willen we verhalen delen en met elkaar bidden voor de vervolgde kerk. Op 14 januari, vanaf 20:00, bent u/jij van harte welkom aan de Krommedijk 72.

Stuur een mailtje naar rosinaevavdheuvel@gmail.com als je van plan bent te komen: bij grote belangstelling (en het dus niet in ons huisje past) gaan we op zoek naar uitwijkmogelijkheden.