Nog geen reacties

Dorcas voedselactie 2022

De jaarlijkse voedselactie van Dorcas gaat ook in de Zuidhovenkerk weer van start. Rond de kerkdiensten ziet u een korte presentatie. Net zoals vorig jaar geen inzameling van fysieke producten maar een (digitale) collectebus. Met de opbrengst koopt Dorcas bijv. in Oost Europa voedselpakketten. Geven is heel gemakkelijk, dat kan door:

• te klikken op deze link naar de digitale collectebus: Dorcas-Zuidhovenkerk 2022
  • naar de website van de Zuidhovenkerk te gaan en daar te kijken naar de linkjes en de gegevens
  • deze QR-code te gebruiken:
  • geld over te maken op rekeningnummer van de kerk NL39 INGB 0000 5213 72, onder vermelding van “Dorcas 2022”

Iedereen wil toch iets geven voor hulp aan kwetsbare mensen in bijv. Oost Europa, Afrika en het Midden-Oosten ?