Al heel wat jaren zijn er diverse bijbelkringen actief in de Zuidhovenkerk. Elke 2 of 3 weken komen deze kringen bij elkaar om samen na te denken over een bijbelboek, soms aan de hand van een boek met een thema, een andere keer vooral met een uitleg bij het bijbelgedeelte. Naast verdieping is er ook ruimte voor ontmoeting, en voor samen bidden voor elkaar en voor de gemeente. Elke kring is zelfstandig en regelmatig wordt er ook naast de ‘vaste’ avonden tijd gezocht om met elkaar te eten bv. Hierin willen we het gemeente-zijn ook vormgeven, naast natuurlijk persoonlijke groei. De kringavonden vinden plaats op diverse avonden in de week, dus er is altijd keuze. Elke kring bestaat uit ongeveer 6 tot 12 personen, dus prima voor de huiskamer en om elkaar ook beter te leren kennen.

Aan het begin van het kerkelijk seizoen is er een gezamenlijke startavond, maar je kunt ook tussentijds instromen. Heb je interesse om je aan te sluiten bij een bijbelstudiekring, laat het ons weten!

Contactpersoon voor de bijbelstudiegroepen is Geert Jan Poker.